joi, 4 februarie 2010

Ia cititi aici :
Printre cei 200.000 de romani care au cumparat anul trecut pahare si accesorii pentru bucatarie sub brandul IKEA 365+, cel mai vandut din magazin, se numara si Camelia Sucu, considerata una dintre celemai bogate femei din Romania. Proprietarea afacerii de mobila de lux Class Living are in sediul din Dorobanti al afacerii pe care o controleaza pahare IKEA 365+ pe care le foloseste la intalniri, ceea ce demonstreaza practic ca sunt putini bucuresteni care nu au intrat niciodata in magazinul din zona comerciala Baneasa. Chiar si asa, si brandurile puternice, cum este cel al IKEA, au fost prinse anul trecut in vartejul scaderilor din retail.
Ce reprezinta asta ca si stire? Dovada de recunoastere a unui design bun? O fi, dar la imagine cam doare! Class e lux, IKEA e pragmatica. Asa dai in paradox: si luxul poate fi pragmatic! Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu